Friday, January 21, 2011

ME SLAAGS MET ACTIEVOERDERS; ‘ER ZIJN GEWONDEN’ (VIDEO)

hier jij kan zien de
video:http://www.campus.tv/nieuws/me-slaags-met-actievoerders-er-zijn-gewonden/24694
Na afloop van de studentendemonstratie op het Malieveld heeft de
Mobiele Eenheid (ME) charges uitgevoerd. Een groep van een paar
honderd 'studenten' trok richting het Binnenhof. 'Enkele tientallen
actievoerders bekogelden de ME met troep,' laat CampusTV-verslaggever
Olivier Stolp weten. 'Daarop voerde de ME charges uit.' Enkele leden
van de 'Anti fascistische Aktie' (AFA) zouden zijn gearresteerd.

Ook 'onschuldige voorbijgangers' werden geslagen door de ME. Daarbij
raakte een onbekend aantal mensen gewond. 'Sommige actievoerders lopen
hier rond met een bebloede hoofdwond,' laat onze man ter plaatse
weten.

Gemaakt door: Gamaliël Gefferie en Olivier Stolp

De Politie Haaglanden laat op Twitter weten dat u, ondanks het
pijnlijke afscheid, ook na uw afstuderen nog welkom bent in de
"kennisstad'.

No comments: